Libido

Dyskusje o kobiecych sprawach, problemach i wszystkim tym, co dla nas ważne!

Re: Libido

Postprzez kafarka » 30 lip 2021, o 13:48

A bielizna erotyczna? na https://lovita.pl/ jest jej ogromny wybór i wydaje mi się że zadziala lepiej niż nie jeden afrodyzjak
kafarka
 
Posty: 173
Dołączył(a): 13 wrz 2018, o 11:17

Re: Libido

Postprzez Anka21 » 19 sie 2021, o 10:13

W tym aspekcie bardzo dużo zależy od Waszej sytuacji. Jeśli chodzi o kwestie związane z problemami, które skrywają się w Waszej głowie, to może warto byłoby poszukać pomocy w takich miejscach jak https://psychomedic.pl/psychiatra-katowice/ ? Podobno ludzie bardzo chwalą taką opiekę, więc najlepiej sami tam zajrzyjcie i zdecydujcie.
Anka21
 
Posty: 685
Dołączył(a): 1 cze 2020, o 16:33

Re: Libido

Postprzez panprzemek » 4 wrz 2021, o 10:57

Nie trzeba od razu uciekać do drogich tabletek. Warto sprawdzić naturalne metody na stronie https://menmed.pl/blog/potencja/pokarmy ... ze-libido/
panprzemek
 
Posty: 1
Dołączył(a): 4 wrz 2021, o 10:55

Re: Libido

Postprzez gery234 » 8 wrz 2021, o 12:30

Często niskie libido to kwestia stresu, warto się wtedy przejść do seksuologa albo terapeuty.
gery234
 
Posty: 138
Dołączył(a): 27 kwi 2021, o 05:33

Re: Libido

Postprzez rick12 » 17 wrz 2021, o 11:38

Możecie najpierw spróbować naturalne suplementy które poprawiają libido:

EroTabs
Sex Elixir Spanish Fly
Penilarge Cream 50 ml
rick12
 
Posty: 2
Dołączył(a): 17 wrz 2021, o 11:25

Re: Libido

Postprzez Anka21 » 22 lis 2021, o 10:07

Koniecznie powinnyście być pod opieką jak najlepszych ginekologów. Jeśli widzicie, że coś złego dzieje się w Waszej głowie, to najrozsądniej byłoby skorzystać z odpowiedniej pomocy psychologicznej, o której możecie poczytać w https://psychomedic.pl/tokofobia-zaswia ... go-ciecia/ To bardzo ważny aspekt, dlatego też w żaden sposób nie powinnyście tego bagatelizować.
Anka21
 
Posty: 685
Dołączył(a): 1 cze 2020, o 16:33

Re: Libido

Postprzez lukrecja » 30 lis 2021, o 23:40

Mówicie, że spadek libido może być spowodowany antykoncepcją? Nie wydaje mi się, chyba, że została ona źle dobrana przez ginekologa to wówczas faktycznie tak mogło się zdarzyć. Najlepiej w takiej sytuacji umówić się ponownie na wizytę i powiedzieć o tym problemie, lekarz najprawdopodobniej przepisze coś innego. Może antykoncepcję od https://www.gedeonrichter.pl/ , moja siostra bierze tabletki i nie ma żadnych objawów ubocznych, jest zdrowa, nie tyje, w ciążę też nie zachodzi :)
lukrecja
 
Posty: 373
Dołączył(a): 22 lut 2017, o 10:21

Poprzednia strona

Powrót do Kobiece sprawy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości